გადმოწერეთ ჩვენი მობილური აპლიკაცია kinogo.ge აპლიკაცია
გადმოწერეთ ჩვენი მობილური აპლიკაცია სადაც იდება ყველა ახალი ფილმი kinogo.ge აპლიკაცია

დახმარება

0. ფაილი ვერ მოიძებნა?

ძირითად შემთხვევაში ეს შეიძლება გამოწვეული იყოს ვიდეო ჰოსტინგის (შამავალი ვებ გვერდის) მიერ ფილმის საავტორო უფლებების წაშლის ბრალი. თუმცა ზოგიერთ შემთხვევაში ასევე შესაძლოა ეს პრობლემა დაფიქსირდეს თუ შამავალი ჰოსტინგ ვებ გვერდი თქვენ ქვეყანაში დაბლოკილია მთლიანად, იგივე საავტორო უფლებების გამო.

აბსოლუტური გადაწყვეტა ამ საკითხისა არ არსებობს. ჩვენ როგორც საიტის მფლობელებს არ გვაქვს შესაძლებლობა ვიმოქმედოთ ვიდეო ჰოსტინგ კომპანიებზე, რომლებსაც თავისთავად საავტორო უფლებების გამო უწევთ გარკვეული კონტენტის საიტიდან ამოღება.

შესაძლო ვარიანტები რამაც შეიძლება გამოასწოროს ფლეიერი თუ ფაილი წაშლილი არ არის:

- თუ ბრაუზერში ჩაშენებული გაქვთ Adblock, ADS, ABP, Adguard ან სხვა ექსთენშენი შესაძლოა ეს ხელს უშლიდეს ფილმის ჩართვას. გამორთეთ ჩვენი საიტის შემთხვევაში და დაარეფეშეთ ვებ გვერდი

- გაასუფთავეთ ქეში და დაარეფრეშეთ ვებ გვერდი.

- ცადეთ სხვა ბრაუზერის გამოყენება.

- ყველა ფილმს აქვს 3-4 ფლეიერი, ცადეთ ყველა ვარიანტი, შესაძლოა რომელიმე მათგანი არ აღმოჩნდეს თქვენთან დაბლოკილი.

- თუ ზემოაღნიშნული არცერთ პრობლემას არ მოაგვარებს ცადეთ ბრაუზერის ინკოგნიტო ტაბით ჩანაცვლება ან მოგვწერეთ მეილზე info[s]kinogo.ge


1. როგორ გადმოვწერო ფილმი kinogo.ge-დან?

- სამწუხაროდ ამ ეტაპზე ფილმებისა და სერიალების გადმოწერა შეუძლებელია. შეგიძ₾იათ მხოლოდ ონლაინ რეჟიმში ყურება.


2. რატომ იტვირთება ფილმი ონლაინში დიდხანს?

- ფილმის უპრობლემოდ  ყურებისთვის თქვენ უნდა გქონდეთ სტაბილური ინტერნეტ კავშირი მინიმუმ 2მბ/წ (480p) და 4 მბ/წ 720р ხოლო 8-10მბ/წ 1080p ხარისხისთვის. თუ თქვენი ინტერნეტ კავში უფრო დაბალია, ამ შემთხვევაში უმჯობესია ჩართოთ ფილმი, დააპაუზოთ და მისცეთ ვიდეოს საშუალება ჩაიტვირთოს. ასევე შესაძლებელია იმ მომენტში სერვერი გადატვირთული იყოს, ამ დროს გირჩევთ ცადოთ სხვა ფლეიერით ყურება. ამასთან თქვენი ინტერნეტის შეერთების სიქარის მიხედვით უმჯობესი იქნება თავად აკონტროლოთ ვიდეოს ხარისხი ფლეიერზე არსებული პარამეტრის გადამრთველით..


3. რატომ აქვს ფილმს დაბალი ხარისხი?

- ამის მიზეზი დიდი ალბათბით გამხმოვანებელი სტუდიის მიერ დაბალი ხარისხით დამონტაჟებაა. ან მეორე შემთხვევაში ფლეიერის პარამეტრებში თავად გაქვთ დაყენებული დაბალი ხარისხის ვიდეოს ჩვენება.


4. როგორ დავწერო კომენტარი და რეცენზია?

- ვებ გვერდზე ნებისმიერ მსურველს რეგისტრაციისა და ავტორიზაციის გარეშე შეუძლია დაწეროს თავისი მოსაზრება ფილმის შესახებ მთავარია ავტორიზებული იყოთ Facebook-ზე.


5. რატომ არ ჩანს ჩემი კომენტარი?

- თუ თქვენი კომენტარი ვებ გვერდზე არ გამოჩნდა, დიდი ალბათობით ის არღვევს კომენტარის განთავსების წესებს. გირჩევთ კომენტარის ან რეცენზიის დაწერისას გაეცნოთ ვებ გვერდზე მის განთავსების პირობებს. თუ წესები წაკითხული გაქვთ და კომენტარი მაინც ვერ მოხვდა ვებ გვერდზე კიდევ ერთხელ წაიკითხეთ, რადგან Kinogo.ge არ გასცემს კომენტარის უარყოფის მიზეზებზე ინფორმაციას. 


8. რას ნიშნავს SD, TVRip, HD, BDRip?

SD ეს არის დაბალი ხარისხის ვიდეო ჩვენება, რაც გამოწვეულია მონტაჟის დაბალი ხარისხით.

TVRip - ფილმი ჩაწერილია ტელევიზიიდან, ამ დროს შესაძლოა ხარისხი იყოს კარგიც და ცუდით, დამოკიდებულია მონტაჟზე. ამავე დროს კადრს ზემოდან ადევს ტელეარხის ლოგოტიპი.

HDRip/BDRip - ამ ფილმის ხარისხი ძალიან კარგია.


9. როგორ დაუსვა კითხვა საიტის ადმინისტრაციას?

- მოგვწერეთ შეტყობინება კონტაქტის გვერდიდან ან მეილზე info[S]kinogo.ge


10. როგორ მოვიქცე თუ ფილმი შუა ყურებისას ითიშება?

А) დარწმუნდით, რომ დისკზე С:/ გაქვთ 2გბ-ზე მეტი თავისუფალი ადგილი

Б) ბრაუზერის პარამეტრებში აყენია შემთხვევითი პარამეტრი "დაიკავოს დისკზე მხოლოდ 20მბ" ფილმის უწყვეტად საყურებლად შეცვალეთ ეს პარამეტრი მინიმუმ 400მბ-ზე.

- როგორ გააკეთოთ ეს ბრაუზერში Mozilla Firefox

ინსტრუმენტები / პარამეტრები/ დამატებით / და ქეშის განყოფილებაში 999მბ ან მეტი.

- როგორ გავაკეთოთ ბრაუზერში Opera

ინსტრუმენტები / პარამეტრები / დამატებით / ისტორია / და სვეტში დისკის ქეში გამოუყავით 400მბ.


11. ვერ ახერხებთ პაროლის აღდგენას?

- თუ გარკვეული მიზეზების გამო ვერ ახერხებთ საიტზე შესასვლელ პაროლს - მოგვწერეთ ელექტრონულ ფოსტაზე: info[S]kinogo.ge და ჩვენ დაგეხმარებით პაროლის განახლებაში.

ამისათვის საჭიროა მოგვწეროთ:

1) E-mail, რომელზეც დარეგისტრირებულია თქვენი ექაუნთი.

2) სახელი საიტზე


12. რამდენი მოწყობილობა შემიძლია მივაერთ ერთ ექაუნთს?

- აპლიკაციაში და ვებ პლატფორმაზე მოწყობილობების რაოდენობა შეზღუდული არ არის.


13. როგორ გადმოვწერო თქვენი ანდროიდ აპლიკაცია?

- აპლიკაციის გადმოსაწერად ეწვიეთ Play Store და საძებო ველში ჩაწერეთ kinogo.ge ასევე აპლიკაციის მოძიება შეგიძლიათ Galaxy Store-ში სახელით kinogo.ge


უკუკავშირი:

დაგრჩათ პასუხგაუცემელი კითხვები? მოგვწერეთ ელექტრონულ ფოსტაზე: info[S]kinogo.ge

{ "@context": "https://schema.org", "@type": "Blog", "url": "https://kinogo.ge/" }